عدسي
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

 

اين پوشش مي‌تواند به عدسي هاي شما ويژگي‌هاي متفاوتي بدهد، و باعث مي‌شود با توجه به محيطشان رفتار متفاوتي داشته باشند. برخي رنگ ها را بر اساس نور تغيير مي دهند، در حالي كه برخي ديگر از خراش يا آفتاب محافظت مي كنند. براي درك بهتر گزينه هاي در دسترس شما؛ ما برخي از پوشش هاي محبوب و كارهايي كه مي توانند براي شما انجام دهند را فهرست كرده ايم.

 

پوشش ضد خش عدسي طبي

هيچ عينكي تخريب ناپذير نيست، اما اين بدان معنا نيست كه نمي توان از آنها محافظت كرد. پوشش ضد خش از لنزهاي شما در برابر خراشيدگي و ساييدگي ناشي از ساييدگي و پارگي روزمره محافظت مي كند و به تقويت آن در برابر ريزش كمك مي كند. همه مي توانند از محافظت كمي بهره مند شوند، به همين دليل است كه همه مشتريان خريد عدسي طبي مي توانند از اين پوشش باورنكردني بهره ببرند. اين پوشش معمولا به صورت رايگان با تمام عينك هاي برند ارائه مي شود!

 

پوشش رنگ آينه اي

اگر مي خواهيد كمي زيبايي به ظاهر خود اضافه كنيد، يا به سادگي مي خواهيد چشمان خود را از تماشاچيان پنهان كنيد، ممكن است بخواهيد به يك پوشش آينه اي روي لنزهاي خود نگاه كنيد. لنزهاي آينه اي عينك آفتابي كاربردي و مد روز با كمي فلاش اضافي هستند. اين پوشش بازتابنده در رنگ هاي طلايي، نقره اي و آبي عرضه مي شود.

اگر به دنبال استايل مرموزتري هستيد، به رنگ هاي آينه اي نگاهي بيندازيد. ورزشكاران بايد اين پوشش ها را نيز در نظر بگيرند زيرا رنگ هاي آينه اي براي عينك هاي آفتابي ورزشي بسيار مورد توجه هستند.

 

پوشش رنگي انواع عدسي عينك

به دنبال وضوح بيشتر با يك جفت شيشه طبي زرد هستيد و مي خواهيد دنيا را با عينك هاي رز رنگ ببينيد؟ ما آن گزينه ها را براي شما داريم! بسياري از افراد براي كمك به ديد بهتر يا ايجاد ظاهري خاص به عينك خود رنگي به لنزهاي خود اضافه مي كنند و رنگ عدسي عينك طبي را مناسب با نياز هاي خود تهيه مي كنند. ما چهار رنگ و چهار شدت را به شما پيشنهاد مي كنيم كه از بين آنها انتخاب كنيد و گزينه هاي سفارشي سازي زيادي را در اختيار شما قرار مي دهيم. رنگ هاي ما را نمي توان به لنزهاي پلاريزه يا فتوكروميك اضافه كرد.

اين عدسي طبي زرد براي افرادي كه به دنبال اضافه كردن رنگ بيشتري به دنياي خود و همچنين ظاهر كلي خود هستند ايده آل هستند.

 

پوشش ضد آب

همه كساني كه عينك مي زنند از باران يا آب بر روي عينك خود مي ترسند. قطرات مي توانند لكه يا كثيفي را روي لنزهاي شما بر جاي بگذارند و تميز كردن درست آنها مي تواند دردسرساز شود - به خصوص در هواي باراني. با اين حال، يك راه حل وجود دارد!

روكش‌هاي ضد آب، قطرات آب، كثيفي و لكه‌ها را از روي لنزهاي شما دور نگه مي‌دارند، كه به حفظ تميزي آن‌ها كمك مي‌كند و نياز شما به تميز كردن منظم آن‌ها را كاهش مي‌دهد. لنزهاي داراي اين پوشش درجه يك تا دو برابر بيشتر از عينك هاي معمولي شما شفاف مي مانند!

اگر در يك منطقه باراني زندگي مي‌كنيد، كار مي‌كنيد يا در اطراف منابع آب زندگي مي‌كنيد يا به سادگي دوست داريد در آب و اطراف آن باشيد، توصيه مي‌كنيم به اين پوشش لنز نگاه كنيد تا لنزهاي خود را تا حد ممكن شفاف نگه داريد!

 

پوشش رنگي گراديان

پوشش‌هاي عدسي با رنگ گراديان انتخاب‌هاي عالي براي استفاده از نور خورشيد هستند. اين لنزها رنگ تيره اي در بالاي لنز دارند و سپس به تدريج به سمت پايين روشن مي شوند. لنز به دست آمده محافظت زيادي در برابر آفتاب و همچنين حفظ حريم خصوصي به كاربر مي دهد، اما درجات مختلفي از نور را به شما ارائه مي دهد. رنگ‌هاي گراديان فقط براي لنزهايي با ارتفاع بالاي 36 ميلي‌متر قابل استفاده هستند.

اگر به دنبال محافظت در برابر آفتاب هستيد، اما با عينك هاي آفتابي تيره يكنواخت ناراحت هستيد، به جاي آن از پوشش هاي رنگي گراديان استفاده كنيد.

 

كدام نوع عدسي عينك ها براي من بهترين است؟

بينايي شما براي زندگي روزمره شما بسيار مهم است، به همين دليل است كه به يك عينك با عدسي نياز داريد كه بينايي شما را بهينه كند. با كمك اين دستورالعمل ها، مي توانيد در مورد نوع لنزهايي كه به بهترين وجه براي شما و سبك زندگي شما مناسب است، تصميم گيري كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۲۱:۱۶ ] [ سارا ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب